boldog értékesítő
5 március 2015,
 0

Szívesen megnövelné cége bevételeit, az értékesítését? Mit szólna vajon 37%-kal nagyobb értékesítői teljesítményhez?

Az üzleti siker egyik kulcsa: tegye boldoggá a munkahelyet! Hihetetlen?

Hogyan lehet összefüggés a munkahelyi teljesítmény és boldogság között? És ha van is, hogyan lehet ezt értékesítési vezetőként befolyásolni?
Kedves Olvasóm, aki értékesítéssel, eladással tölti mindennapjait, és ebből következően teljesen érthetően a tervek, tények, számok, teljesítések, elvárások, bevételek… embere, értetlenül szembesülhet soraimmal. Szinte látom, ahogyan kikerekednek szemei, és az egek felé szaladnak szemöldökei!

Álljunk meg és gondolkozzunk ezen közösen!

Bevallom, először én is meglepetten olvastam az amerikai kutatás eredményeiből levont következtetéseket. A „boldog munkahelyek” esetében számszerűsíthető, kézzelfogható eredmények mutathatóak fel, és nem csak az eladás területén! Az ilyen munkahelyi környezetben dolgozóknál például növekszik a kreativitás, melynek egyik következménye lehet az egyéni és a csapat teljesítmény javulása. Csökken az egyéni fáradtsági tünetek előfordulási gyakorisága. Az úgynevezett „burn out”, vagyis a kiégés bekövetkezése helyett még a munkatársi elégedettség, összetartozás is erősödik. A boldog, kiegyensúlyozott értékesítők végső soron a cégüket tartós, a megkülönböztetésen alapuló versenyelőnyhöz juttatják!

Háttérinformáció: Shawn Achor Y generációs pedagógus, író, több mint egy évtizedes, száznál is több országot átfogó kutatásának eredményeiről könyvet is írt. Szerinte ugyanis bizonyítottan szoros összefüggés mutatható ki az üzleti siker és a munkahelyi boldogság növelése között.
Mi az összefüggés a vállalkozás sikeressége és a munkatársak boldogságszintje között? A Gallup 2013-as 142 országban végzett felmérése alapján a munkavállalóknak csak 13%-a elégedett és boldog a munkájában. A fennmaradó 87% évi közel 500 milliárd dollárba kerül a cégeknek termeléskiesés, hatékonyságcsökkenés, betegszabadságok, stb. formájában.

Hazánkban a boldog és elkötelezett munkatársak aránya mindössze 11%, miközben egyértelmű az összefüggés az üzleti siker és a boldog munkatársak között.)
Ma még bizony sokan szkeptikusan fogadhatják az efféle nézeteket, megállapításokat. A tények, a számok azonban, mint tudjuk, makacs dolgok! És ha már számokkal igazolható, hogy jelentős növekedési tényező az, hogyha odafigyelünk az értékesítőinkre, ha jelét is adjuk a mindennapi munkavégzés során, hogy bizony ők nagyon fontosak számunkra, a cégünk léte, nemléte függ az ő munkájuktól – akkor miért is ne változtassunk a megrögzött szokásainkon?

Mindennap egy apró gesztus és a teljesítmény növekedni fog!

Mindennapi csak egy apró gesztus azért, hogy lojális üzletkötőkkel, értékesítőkkel dolgozzunk!
De hogyan lehetne ezt megtenni? Pontosan milyen gesztusokról lenne szó, és milyen módon kellene ezt adagolni?
Salescoach-ként pontosan az ilyen kérdésekben tudok segíteni Önnek, például az üzleti siker és a kollégák boldogsága összefüggéseiben. Ha van kedve, kérjen díjtalan konzultációt, amikor megbeszélhetjük a részleteket.

Kezdje itt:

Ide kattintson!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.


7 + kettő =